On neixen

les oportunitats

2021

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) vol expressar el seu agraïment a totes les persones que des de les institucions, associacions, empreses i sectors professionals han estat parts interessades del nostre esdevenir aquest 2021. Totes aquestes han aportat el seu particular gra de sorra per fer d’aquest un any excepcional, marcat per la innovació i adreçat al fet que les noves generacions tinguin un futur socialment més just i mediambientalment més respectuós.

Fites 2021

Desenvolupem noves iniciatives per fomentar el creixement sostenible, la competitivitat i el desenvolupament de l’economia 4.0

Eixos d’actuació

Ser humà,
ser sostenible

És temps d’emergència climàtica. Creiem fermament que el creixement s’ha de compassar als Objectius de Desenvolupament Sostenible per garantir el benestar planetari.

La tecnologia aporta
noves perspectives

La robòtica, la intel·ligència artificial, el 5G, la computació quàntica, entre altres moltes disciplines, plantegen un món inèdit que els nadius digitals estan cridats a portar més enllà. Volem contribuir a aquest nou horitzó perquè la tecnologia també sigui una palanca de solidaritat.

Aliances per a un
ecosistema eficaç

La nostra genètica es caracteritza per la pluralitat i la cerca d’aliances que assegurin resultats i un ecosistema de màxima eficàcia. Aquest any ha estat pròdig en acords estratègics amb altres entitats que convertiran la Zona Franca en un laboratori urbà de noves oportunitats de creixement.